andreflach-campagnefilmHENDRIK-IDO-AMBACHT De campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen is in volle gang. Over een paar weken mag iedere stemgerechtigde burger naar de stembus om zijn of haar keuze te maken. In de aanloop naar de verkiezingen maken veel politieke partijen gebruik van video’s. De SGP-ChristenUnie presenteerde afgelopen week haar verkiezingsfilm.

“Met de presentatie van deze film willen wij de inwoners van Hendrik-Ido-Ambacht meer informatie geven over onze standpunten. ‘Eén beeld zegt meer dan honderd woorden’ aldus André Flach, lijsttrekker van de SGP-ChristenUnie . ‘Onze speerpunten worden hier door heel toegankelijk.’ Zo staan wij voor het handhaven van dé identiteit van Hendrik-Ido-Ambacht. Wij zijn er dankbaar voor dat wij de afgelopen tientallen jaren deel hebben uit gemaakt van het college door één of meerdere wethouders te leveren.

Als inwoners de afgelopen jaren Ambacht als een prettige woongemeente hebben ervaren, zijn ze bij ons weer aan het goede adres. Belangrijke zaken als de zondagsrust en de keuze voor identiteitsgebonden zorg zijn bij ons in goede handen”. Enkele politieke partijen die meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen maken gebruik van een professioneel filmpje. Het beeld is in de huidige campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen erg belangrijk geworden. Op deze manier krijgen burgers namelijk op een eenvoudige wijze de standpunten te zien, die gepresenteerd worden door kandidaats-raadsleden. “In deze film laat ik iedereen graag uitgebreid zien waar de SGP-ChristenUnie voor staat. Ik leid u rond door onze mooie gemeente en vertel wat er goed gaat én wat er nog beter kan. Bekijk onze film op onze website of Facebook pagina”, zo geeft André Flach aan. De presentatie van de film is een enorm succes. Na één dag was het filmpje al honderden keren bekeken.